לסגור בפגישה הראשונה!
הדרכה חדשה ומרתקת לבעלי עסקים שרוצים להזניק את המכירות, לסיים את רוב פגישות המכירה בחתימה ולהפסיק לעשות הנחות כדי לסגור את העסקה
לבעלי עסקים ועצמאים
שמוכרים באמצעות הצעות מחיר, מקיימים פגישות מכירה ושיחות פולואפ.
למנהלי חברות
ששולחים עשרות הצעות מחיר במייל אך בפועל נסגרות עסקאות בודדות בכל חודש.
ליזמים וסטארטפיסטים
שרוצים לקבל תהליך מכירה אפקטיבי להובלת פגישת מכירה, מבלי להאריך את הפגישה מעבר לתכנון, מבלי להרגיש חוסר נוחות לדבר על המחיר ומבלי לשמוע מהצד השני "אני אחשוב על זה".
ולכל מי שרוצה להפסיק...
להרגיש כמו נודניק בשיחות פולואפ, ולדעת מה כן לעשות כדי שהשיחה תזרום ולקדם את העסקה.
השאירו פרטים כדי לקבל גישה
חלק 1 - לכתוב הצעות מחיר שנסגרות
הצעה אטרקטיבית
בסדנה נלמד כיצד לבנות הצעה אטרקטיבית שגורמת ללקוח לשים את ההצעה שלכם בעדיפות ראשונה. (+דוגמאות להצעות)
הצעת מחיר היא הרבה יותר מפירוט המחיר
כיצד לנסח את ההצעה כדי שתצדיק את המחיר אפילו אם המחיר גבוה יותר מהמתחרים.
מהם 5 החלקים שחייבים להיות בכל הצעה
תדעו מהם 5 העקרונות שצריך לשלב בהצעה כדי לבדל אתכם מול הלקוח +מתי הזמן הכי מדוייק לשלוח את ההצעה כדי לקדם את העסקה.
מה ההבדל בין הצעת מחיר להסכם שירות
מה ההבדל בין הצעת מחיר להסכם שירות ועבודה, מתי נכון להשתמש בכל אחד – תראו דוגמאות ותוכלו להשתמש בניסוחים הנכונים.
חלק 2 – להוביל פגישת מכירה משלב ההכרות ועד החתימה
3 השלבים למכירה
מהם 3 השלבים למכירה בפגישה שיקבעו האם תהיה מכירה או לא.
(מה חשוב לעשות לפני פגישה ,בפגישה עצמה ואחרי הפגישה).
מה לעשות בתחילת הפגישה
מדוע לעשות הצגה עצמית בתחילת הפגישה הוא שלב מיותר לחלוטין ולמעשה מעכב את הפגישה,תראו מה הכרחי לעשות בתחילת פגישה ומתי כן לשלב את הניסיון המקצועי שלכם.
צק'ליסט מוכח לניהול פגישה
קבלו צ'קליסט לניהול פגישת מכירה – כל מה שאתם חייבים שיהיה לכם כדי שהפגישה תהיה מוצלחת.
תסריט פגישה מלא
קבלו תסריט מלא לדוגמא לניהול פגישת מכירה מה בידיוק אומרים בכל שלב ,ניסוחים ואיך מובילים לסגירה.
לנהל פגישות מורכבות
למדו כיצד לנהל פגישה עם מספר מקבלי החלטות, מבלי להאריך את משך הפגישה ולסבך את ההחלטה לסגור!
להוביל את הלקוח
כיצד הופכים את הפגישה משיחה מקצועית להתקדמות במכירה, קבלו משפטים ונוסחים פשוטים שמובילים את הלקוח לשלב הסגירה ולא מאריכים את הפגישה.
חלק 3 – כיצד לפתור ללקוח את ההתלבטות ולסגור את העסקה
להפסיק להרגיש כמו נודניק
כיצד לעשות שיחות פולואפ מבלי לרדוף אחרי הלקוח ולהרגיש כמו נודניק!
להתמקד בעיקר
מה הדבר הכי חשוב בשיחות פולואפ וכיצד להשתמש בו בשיחה?
ליצור בידול בשיחה
מה חשוב לומר ב 2 הדקות הראשונות בשיחה כדי לבדל אותך מהמתחרים?
להבין ולטפל בהתנגדות של הלקוח
שיחת פולואפ = שיחת טיפול בהתלבטויות-ללקוח עדיין יש ספק, למדו את 4 השלבים לזיהוי הסיבה שמונעת מהלקוח לקנות ולפתור אותה כבר בשיחה.
כיצד לסיים את השיחה באנרגיה גבוהה
כיצד לסיים את השיחה באנרגיה גבוהה שגורמת ללקוח להרגיש שהוא עשה החלטה נכונה, קבלו את הניסוח המדוייק שיגרום לכם וללקוח להרגיש מדהים (תאמינו לי לא תפסיקו להשתמש בו).
בונוסים שווים למשתתפים:
ספרון התסריטים הקטן שלי
בשווי 100 ש"ח
כל משתתף יקבל עותק של ספרון הכיס כך שבכל מקום ובכל מצב תוכלו לשלוף אותו, לזהות בדיוק מה מונע מהלקוח להתקדם אתכם, לטפל בהתלבטות שלו ולסגור את העסקה.
תסריט פגישה מלא להובלת פגישת מכירה
בשווי 2000 ש"ח
לאחר שכתבתי עשרות תסריטי שיחה להובלת פגישות מכירה בתחומים רבים ומגוונים, ראיתי את הדפוס המנצח שיאפשר לכם לקחת שליטה על הפגישה, להמחיש ללקוח את התועלת של המוצר או השירות שלכם ולהוביל אותו לרכישה מבלי לשכנע ומבלי להפעיל לחץ. תקבלו תסריט מפורט שכולל צ'קליסט מלא לניהול והובלת הפגישה, לכם רק נותר לעשות שכתובים קלים, להתאמן ולמכור!
הקלטה של כל הסדנה באודיו לשמיעה חוזרת
בשווי 700 ש"ח
את הסדנה אקליט כך שכל משתתף יוכל להקשיב שוב לתכנים תוך כדי נהיגה, ספורט ולשפר את תסריט המכירה, כולנו יודעים שחזרתיות היא זו שבונה את שרירי המכירה החזקים ביותר ולכן ההקלטה תהיה בעלת ערך רב למי שמחוייב להצליח!
נעים להכיר, שמי מרינה...
מרינה לחין - מאמנת לסגירת עסקאות
לאחר שנים שהייתי שכירה בתעשיות הביטחון וההייטק וביצעתי עסקאות משא ומתן במיליוני שקלים החלטתי שנמאס לי לקום ב 5 בבוקר לעבודה שאינה מגשימה את מלוא את הפוטנציאל שלי ובסמס אחד הודעתי לכל העולם – "החלטתי להתפטר ולהיות בעלת עסק". היום אני יכולה להגיד לכם שאני מאוהבת בעבודה ובלקוחות שלי.
בסדנה תקבלו את הכלים באופן מרוכז ,שיטות והמיומנויות שרכשתי לאורך השנים כך שגם אתם תוכלו להכניס לבנק את ההכנסה שאתם באמת שווים ורוצים, להפסיק לפחד ממכירות ולממש את מלוא הפוטנציאל שלכם.
סיפורי הצלחה של לקוחותיי
חוגגים הצלחה עם ירדן דבש - בעלים של סטודיו לפיטנס יצאה לחגוג את ההצלחה הכלכלית של תוכנית הליווי
מתערוכת הלוגיסטיקה הגדולה בישראל אותה מפיקים לקוחותינו - ככה עושים מצליחים בתערוכות
כיצד מרכז הטיפולים האסתטי הזה הזניק את המכירות
חמ"ל מכירות של חברת AUTODS וכיצד מוכרים כרטיסים לכנסי החברה
ראיון עם רחל ורשבסקי - אדריכלית לסכיום ההצלחה של תוכנית הליווי
בין לקוחותיי
השאירו פרטים כדי לקבל גישה
© כל ההזכויות שמורות 2019.
נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר